احمدعلی زارعزاده فرماندار مهریز در بيانيه اي هتك حرمت و جسارت به ساحت مقدس قرآن كريم را محكوم كرد و گفت :

حادثه دردناک هتک حرمت قرآن کريم و اهانت به حريم قد سي کتاب? عزيزي که ساحت عظيم رستگاري و فلاح براي تمامي مسلمين است، قلوب ميليون ها انسان مومن و آزاده را که به عشق آيات قدسي و انسان ساز آن زنده اند، در جاي جاي جهان جريحه دار کرد.
قرآن کامل ترين برنامه انسان سازي ست که در عالي ترين شکل و با لسان مبارک عزيزترين انسان براي هدايت بشر در تمام اعصار فرستاده شد. ?امروز و با پيشرفت چشمگير انسان در عرصه هاي گوناگون علم و فناوري بيش از هر زماني بر خردمندان روشن گشته است که قرآن کتابي صمدي و نامتناهي و سرچشمه زلال خرد و معرفت الهي ست، هم چنان که ذات حق سبحانه ، صمدي و بي پايان است. بطن هاي قرآن بي پايان و آيات آن راهگشا در ظلمات جاهليت مدرن است، آن چنان که شان و عظمت آن را نيز پاياني نيست....
يرِيدُونَ لِيطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
آنان مي‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولي خدا نور خود را کامل مي‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!
جريحه دار کردن عواطف ميليون ها مسلمان آزاده در سراسر دنيا لکه ننگ ديگري ست در کارنامه عقايد ضد بشري کساني که داعيه دار آزادي و رعايت حقوق بشر هستند ، چراکه اين اقدام مذبوحانه نه تنها اهانت به دين مبين اسلام بلکه وهني ست به ساحت مبارک تمامي اديان ابراهيمي و فطرت پاک بشري که پيام مهرباني و اخلاق را از بطن آموزه هاي پيامبران دريافته اند.

اين جانب با محکوم کردن اين اقدام وقيحانه و با اعلام تسليت و تعزيت به محضر ولي‌عصر "عجل الله تعالي فرجه الشريف"، مقام معظم رهبري "مدظله العالي"، از مسلمانان و آزادگان جهان و ايران به ويژه مردم مومن و بصير شهرستان مهريز مي‌خواهيم تا با تبعيت از فرامين مقام عظماي ولايت و با حضور در عرصه هاي مختلف، مراتب اعتراض و انزجار خود را نسبت به اين اقدام غير انساني به گوش جهانيان برسانند و با دعوت از حوزه ها،علما،نخبگان، دانشجويان ،جوانان و آحاد مردم به واکنش در برابر اين توطئه شنيع، در صفوفي به هم پيوسته يک بار ديگر پيام متعالي وحي و کلام نوراني حق را در تمام جهان طنين انداز کنند.
وعده دیدار چهارشنبه 24 شهریور ساعت 8 صبح میدان شهدای گمنام
احمد علی زارعزاده
فرماندار مهریز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا